Am inceput restaurarea unui FIAT foarte indragit in anii 1967-1975 dar si mai tirziu.Este vorba de un FIAT 850 Sport prima serie
din 1967 care are caroserie de Coupe si un motor mai puternic de 47 CP tot la 843 cmc. Acest model nu a fost importat oficial
de Stat la noi , dar a existat o exceptie. Poate sint persoane care isi aduc aminte ca au fost acordate ca premii la LOTO citeva bucati.
De asemenea in acei ani au fost trimisi la specializare un numar destul de mare de romani, in tari precum Germania,Franta sau Italia.
Acestia au adus in tara exemplare de Fiat 850 Coupe dar mai ales seria a doua numita Sport Coupe, de obicei de ocazie, cu motor
mai mare de 903 cmc si 52 CP. Acesta avea o masca cu 4 faruri si in spate tot 4 lampi stop mai mici.Am avut placuta surpriza sa constatam dupa 1989 ca marea
majoritate a FIAT-urilor 850 Sport au fost pastrate de vechii proprietari,chiar daca unele nu mai erau active,lucru care dovedeste cit
de mult au fost iubite. Exemplarul la care lucram a avut parte de o ingrijire deosebita de-a lungul timpului si de garaj. Este un Coupe cu putini Km. reali dar care
trebuia revizuit in totalitate deoarece timpul isi lasa amprenta, mai ales in ceea ce priveste caroseria.
Exista o serie de zone vulnerabile specifice modelului care au fost atacate de rugina.
Am ales sa efectuam o sablare partiala,doar in partea de jos a caroseriei,pastrind partea superioara de origine.
Zonele cu rugina au fost inlaturate si inlocuite cu tabla noua croita cit mai exact.
Ne apropiem de finalizarea tinichigeriei si ne gindim deja la etapa vopsitoriei.